Garancia GYS ÉS MASTROWELD EVOLUTION HEGESZTŐGÉPEK, PLAZMAVÁGÓK, AKKUTÖLTŐK ÉS INDÍTÓK:
A termékre 1+1+1 év garanciát vállalunk, az első évben díjmentes háztól-házig történő szállítással.
Figyelem: második és a harmadik évre kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, mely a megvásárolt márkától függően az alábbi elérhetőségeken tehti meg:
Gys: garancia.gys.hu Mastroweld: garancia.mastroweld.hu
A regisztrációt a vásárlástól számított 15 napon belül kell elvégezni!
A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a számlamásolatot meg kell őrizni!
Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodásesetén!
A 2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A 3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
MASTROWELD, MASTROWELD BASIC, DECA ÉS PROWELD HEGESZTŐGÉPEK, PLAZMAVÁGÓK, AKKUTÖLTŐK ÉS INDÍTÓK:
A termékekre 1 év garanciát vállalunk.
A készülékek megvásárolhatók weblapunkon 3 éves garanciával is, ehhez a termék adatlapján a kiegészítő termék: 3 év (1+1+1) év garancia opciót kell kiválasztani.
Minden más, általunk forgalmazott gépre 1 év a garancia! Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára fél év jótállást vállalunk. A garancia kizárólag akkor érvényes, ha az akkumulátor nem kerül mélymerült állapotba, tehát a készülék használaton kívül is rendszeresen töltve van.
A gépek szállítása a garanciális időszakban háztól-házig szállítással történik,ami lehetővé teszi, hogy a hibás gép a felhasználótól kerüljön felvételre, majd szervizelés után visszaszállításra.
Ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a költségek a megrendelőt terhelik. (Lásd lentebb "A szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége szervizfutárral" pontban!)
A JAVÍTANDÓ GÉPEK SZERVIZBE TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSA
A szervizbe történő díjmentes beszállítás csak a Szervizfutár igénylő dokumentum elküldésével lehetséges:
HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS:
https://www.mastroweld.hu/oldal/szerviz
A visszaküldendő áruk feladásánál Önnek a következőt kell tennie:
A Szervizfutár igénylőlapot a weben (mastroweld.hu / szerviz menüpont) keresztül cégünkhöz kell eljuttatni. A dokumentum megérkezése után a Mastroweld Kft. megrendeli a szállítást, Önnek csak a termék csomagolásáról kell gondoskodnia. Fontos, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva! Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
GARANCIÁLIS GÉPEK SZERVIZELÉSE
A garanciális időn belül gyártási-, anyag-, vagy konstrukciós hibából rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott készülékek esetében, a szervizbe való be- ill. visszajuttatását a Mastroweld Kft. megszervezi és lebonyolítja (a "Garancia" fejezetben leírtaknak megfelelően), amennyiben a termék szállításra készen be van csomagolva. Ha a szállítás a becsomagolás hiánya miatt meghiúsul, a felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni. Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
A TERMÉK MEGHIBÁSODÁSA NEM MINŐSÜL GARANCIÁLISNAK, HA A MEGHIBÁSODÁST AZ ALÁBBI TÉNYEZŐK EGYIKE OKOZZA:
- nem megfelelő termékválasztás (folyamatos túlterhelés),
- nagy mennyiségű por, fémpor vagy egyéb szennyeződés,
- nem megfelelő áramfejlesztő vagy egyéb túlfeszültség,
- nem megfelelő energia (villany, levegő, gáz) és hozaganyag (hegesztőhuzal, elektróda) ellátás,
- fizikai sérülés (leejtés, túlzott rázkódás)
- nem megfelelő összekötés, tartozékok csatlakoztatása
A garancia nem vonatkozik az ajándék kábelekre és a gépen kívüli tartozékokra, valamint a csatlakozók nem megfelelő rögzítéséből eredő hibákra! Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára fél év jótállást vállalunk. Ha a meghibásodás nem megfelelő (pl. mélymerült állapotban történő) tárolás okozza, a cserét garanciában nem áll módunkban elvégezni.
A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL
Abban az esetben, ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a 4. oldalon feltüntetett árak kerülnek felszámításra. Felhívjuk figyelmét, hogy egy szervizbe történő be- és visszaszállítás során egy csomagcsereköltség és 2 db a küldemény súlyának megfelelő szállítási költség kerül kiszámlázásra. 40 kg-nál magasabb egyedi súlyú csomag esetén a raklapos szállítási költségek érvényesek.
GARANCIÁBAN INGYENESEN NEM JAVÍTHATÓ, ILLETVE GARANCIÁN TÚLI ÉS IDEGEN GÉPEK SZERVIZELÉSE
- Ha a garanciális termék javításakor a szerviz azt állapítja meg, hogy nem garanciális jellegű a meghibásodás, tehát a javítás költségét ki kell fizetni.
- Ha garancián túli vagy „idegen gép” szervizelése történik. (Bármilyen más gyártmányú, alkatrész utánpótlással rendelkező hegesztőgép javítását vállaljuk!)
A meghibásodott készülékek szervizbe történő be-, ill. visszaszállítását a Mastroweld Kft. megszervezi, de a megrendelőnek ki kell fizetnie a szervizbe történő be- és visszaszállítás költségeit! (Lásd az előző pontban!)
A szerviz rezsi órabére: 8 500 Ft + ÁFA
ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉS
Felhívjuk a figyelmet, hogy a szerviz nem ad árajánlatot javítás előtt, ha a javítási költség:
- hegesztőgép esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 18 000 Ft -ot,
- akkumulátortöltő esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 9 000 Ft -ot.
NEM HIBÁS, VAGY JAVÍTÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDÖTT KÉSZÜLÉKEKRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
- Ha a készülék nem javítható, vagy a becsült javítási költség miatt a megrendelő a javítást nem kéri.
- Ha a készülék nem hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozza).
Ezekben az esetekben a termékek szervizbe történő be- és visszaszállításának a költségeit a megrendelő köteles kifizetni! (Lásd fentebb „A szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége szervizfutárral" pontban!)
Nem viszonteladó partnereinkhez csak utánvétes csomagként áll módunkban a készülékeket visszaküldeni!
Figyelem! A szerviz 4 500 Ft + Áfa bevizsgálási költséget számít fel, ha:
- a megrendelő a becsült javítási költség ismeretében nem kéri a javítást,
-a készülék nem volt hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozta).
Garancia Jasic és Alfaweld inverteres hegesztőgépek, plazmavágok, hegesztőpajzsok, akkumlátortöltök és spotterekre:
1év vagy 2+1 év a garancia feltételei: a garanciális idő termékeknként eltérő lehet. 2+1 év esetén a garancia időszak második évének leteltekor a vásárló által szervizünkbe eljuttatott gép ingyenes átvizsgálását követően a garancia 1 évvel hosszabodik meg. A garancia érvényesítéséhez szükséges a termék vásárlásánál kapott jótállási dokumentum, mely tartalmazza a termék vásárlásának időpontját.
Amennyiben az átvizsgálást követően javítás szükséges, annak költsége a vásárlót terheli.
IWELD ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK A JÓTÁLLÁSI ÉS SZAVATOSSÁGI IGÉNYEK ESETÉN
1. 12 hónap kötelező jótállás
A jótállás időtartama 12 hónap. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe
helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a
hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a
szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetés-ellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó - elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve,
ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a
szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a
fogyasztó elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha
az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen
használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre
(termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak
érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület
eljárását is kezdeményezheti. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az
esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
2. Kiterjesztett garancia
Az IWELD Kft. a Forgalmazókkal együttműködve, az 1 éves kellékszavatossági kötelezettségét +1 évvel kiterjeszti (2 évre) a következőkben felsorolt hegesztőgépekre az alábbi feltételekkel:
minden GORILLA® hegesztőgép, ARC 160 MINI, HEAVY DUTY 250 IGBT, HEAVY DUTY 315 IGBT
A garanciavállalás során a Polgári Törvénykönyv 6:159. § (hibás teljesítési vélelem) nem alkalmazható, és a kiterjesztett garanciavállalás a Polgári Törvénykönyv 6:159. § - 6:167. § meghatározott kellékszavatossági jellegű felelősségvállalást jelent az alábbi
feltételekkel.
A kiterjesztett garancia feltételei fent felsorolt hegesztőgépek esetében:
- Származás igazolása (eredeti számla, tulajdonos változás esetén adás-vételi szerződés) A végfelhasználónak meg kell őrizni a
kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát!
- Kitöltött garancia jegy
- Maximum 12 havonta szakszerviz által elvégzett karbantartás, ami az átvizsgáláson és érintésvédelmi ellenőrzésen túl a teljes
burkolat eltávolítása utáni szakszerű takarításból kell, hogy álljon!
- Karbantartást igazoló számlák és karbantartási jegyzőkönyv
A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, modell) és
szériaszámát (Serial no.)!
A kiterjesztett garancia tartalma:
A kiterjesztett garanciát alkatrész, tényleges javítás, vagy csere formájában biztosítjuk. Amennyiben a javítás nem lehetséges,
úgy a hibás eszköz cseréjét biztosítjuk.
A kiterjesztett garancia sem tartalmazza a berendezés postázását, országon belüli szállítását! A termék forgalmazója, szüksége
estén, (kötelezettség nélkül) segítséget nyújt a berendezés szakszervizbe való eljuttatásában!
A kiterjesztett garanciális javításokat saját szakszervizünkben a cég telephelyén végezzük:
IWELD Kft. 2314 Halásztelek II. Rákóczi Ferenc út 90/B
Tel.: +36 24 532 625
szerviz@iweld.hu
Panelectrode hegesztőgép garancia
A kötelezően biztosított jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A kiterjesztett garancia időtartama két év. A garanciavállalás során a Polgári Törvény-könyv 6:159. § (hibás teljesítési vélelem) nem alkalmazható, és a kiterjesztett garancia-vállalás a Polgári Törvénykönyv 6:159. § – 6:167. § meghatározott kellékszavatossági jellegű felelősségvállalást jelent az alábbi feltételekkel.
A kiterjesztett garancia feltételei az alábbiak:
– Származás igazolása (eredeti számla, tulajdonos-változás esetén adás-vételi szerződés) A végfelhasználónak meg kell őrizni a kiterjesztett
garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát!
– Kitöltött garancia jegy
– Maximum 12 havonta szakszerviz által elvégzett átvizsgálás, karbantartás, ami az átvizsgáláson és érintésvédelmi ellenőrzésen túl a teljes burkolat eltávolítása utáni szakszerű takarításból kell, hogy álljon! A szakszervíz szállítási költségei a vásárlót terhelik. A szakszervíz műveleti költségei a Panelectrode kizárólagos hazai forgalmazóját, a Panweld ER 23 Kft.-t terhelik.
– Karbantartást igazoló számlák és karbantartási jegyzőkönyv
A garancia csak a berendezésre vonatkozik. A hozzá tartozó, csomagban lévő kopó alkatrészekre nem.